Diskuse (Úroveň špičky 1.ligy) - Sigma United
Sigma Fans ®

06.12.2021, 10 lidí online

    | registrovat

Diskuse (Úroveň špičky 1.ligy)

*

*

*

Pole označená * jsou povinná.

01.09.2014 07:08

Pažout

Úroveň špičky 1.ligy

Včera jsem pozorně sledoval souboj Jablonce a Sparty.Za Jablonec hráli hned 3 hráči Sigmy a za Spartu Kováč a Vacek.Tedy na hřišti bylo hned 5 hráčů.K těm oplakávaných Rossi a Pospíšil.Rossi standartní slušný výkon,Pospíšil hrál pod své možnosti a Doležal se netrefil z 1 m do brány.Což asi potom ve vývoji utkání hrálo podstatný vliv.Z čehož tedy plyne,že odchod těchto hráčů ze Sigmy nebyl až tak citelný jak se uvádí.Špatné spíše bylo,že vedení klubu nedovede sehnat adekvátní a v mnoha směrech lepší hráče zejména z ciziny.
To je jeden závěr. A druhý je nejvíce podstatný. Jak kádr Jablonce,tak pochopitelně SPARTY A NAKONEC CELÉ ŠPIČKY 1.LIGY doslova současné Sigmě utíká o metry.Kádr,který předvádíme ve 2.lize absolutně nemá perspektivu hrát s těmito celky vyrovnanou roli,takže o nějakých pohárech si můžeme nechat jenom zdát. Nakonec je jen otázkou času,kdy z poháru Pošty vypadneme.No a mezinárodní fotbal to je jenom iluze .Takže závěr je takový,že jestliže projevujeme dětskou radost nad bodem z Opavy,který pravděpodobně navýšíme 3 body nad špatně hrajícím Ústím,tak se v podstatě radujeme z úrovně středu 2.ligy,kam asi patříme s celým slavným áčkem včetně všech rekonvalescentů léčících se nebo vyléčených plus dalších hráčů,kteří by zřejmě neseděli ve špičce ligy ani lavku.Skladba letošního kádru je ukázkou neschopnosti sportovního vedení a malé solventnosti vyhledat v cizině něco kloudného a z toho alespoň složit základní osu A mužstva.Nejhorší na tom je to,že i fanoušci se již radují z bodu nad druholigovým soupeřem.To je úkaz celkového úpadku olomouckého fotbalu.Sigma je bohužel prales!

01.09.2014 07:22

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

A nakonec se zde promítá nekonečná podobnost koncových hráčů jak Sigmy tak i Jablonce. Je to fantastická neschopnost zakončit z bezprostřední blízkosti branky,což v plné kráse předvedli Vašíček s Doležalem.Naopak špičkový hráč Lafata předvedl jak se postavit ke střelbě a rozhodl do té doby vcelku vyrovnané utkání.Tady se ztrácejí a získávají body.Kdo má ve svém středu opravdového střelce a ne maketu,ten body získává. V tom je Sparta jedinečná,že si dovede takové hráče zajistit. V poli se to srovnává,ale na střelce je ve Spartě vždy kladen důraz.A každý ročník se tam nějaký bombarďák objeví.Jedn označně v Sigmě hrajeme 2.ligu s přebranými fotbalisty za drahé peníze. V béčku také nic kloudného nemáme,takže i úroveň našich prodejů bude rok od roku slábnout.Je to tím,že jsme až příliš podcenili skauting zejména na Balkánu,Africe a Brazílii,jakož i v Rusku.Stabilizujeme průměrné a podprůměrné hráče a padáme stále níž.

01.09.2014 07:57

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Letošní tkzv.posílení mužstva bylo vedeno experimentálně tj. až po vývoji prvních kol. A to ještě s odloženým účinkem(Bystroň),který v podstatě nezasáhl do bojů.Poněvadž to již hořelo vyskytl se opět zcela náhodou Rajnoch, to nebylo plánovité posílení obrany jak se snaží vedení přesvědčit.Byla to náhoda,že zrovna Liberec tohoto hráče postavil mimo
hru.Nakonec i ten argentinský útočník přišel nerozehraný a to do kádru,který na něho koukal jak na spásu a nehrál resp.kloudně nepřihrál.Takže Sigma neposiluje,spíše sbírá co se kde náhodně objeví,aby se v Sigmě buď doléčilo,či rozehrálo,nebo se morálně napravilo.Lidově se tomu říká sbíranisko.Kalvoda v přípravě ani jednou nenaznačil,že by kádr byl nedostatečný,spíše se tedy očekávalo,že trenér je lék,který průměry naučí být úrovňovými hráči.Kalvodova výuka zkušených však hned v prvních kolech dostala na frak,což bylo nakonec logickým vyústěním.Odnesl to Dreksa,který dostal v odchodu přednost před Škerlem,což překvapilo mnohé fanoušky Sigmy. V útoku a záloze se nadále o efektivnost marně snaží Navrátil s Ordošem jak dlouho ještě? Kdy už konečně dostane záloha a útok něco perspektivního a hlavně efektivního?

01.09.2014 11:22

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

KRÁSNÝ ROZBOR ALE TY JSI JEN ZDE A VIDÍŠ HNED VŠE JASNĚ A NEKOMPLIKOVANĚ
Ale tyto tvoje analýzy nepomohou nikomu i když třeba lidi když to čtou pokývají hlavou a to je vše
Nemusíš chodit na setkání vedení a fanoušků ,ale klidně můžeš přijít na B zápasy a tam všichni jsou včetně Lébr pravidelně a není nic snadnějšího,než se zeptat a klidně jim své vize přednést.A není to tak že se s Tebou nebudou bavit
Zrovna včera jsem mluvil z Minářem a Kalvodou a neposlali mě do háje
je to jen o tom chtít a ne se vymlouvat že kdysi na setkání atd...
Jinak máš vcelku pravdu ale nemyslím si že zahraniční příchody tu na těchto stránkách něco dokáží
Navíc když mluvíš o dětské spokojenosti z bodem???? No je to věc pohledu na věc

01.09.2014 11:42

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Radku,ale mně již dávno nejde nikoho o něčem přesvědčovat.Tady je diskuze opatřená vlákny a já si tam napíši svoje názory a to je vše.Snad si nemyslíš,že by se mnou někdo diskutoval na téma,že měl něco udělat jinak jak udělal.

01.09.2014 12:16

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

No zrovna včera o poločase jsem Mináře a Kalvodu upozornil že chybí Plajer co by dával góly a to že Opavě pustili jednoho co prakticky v každém zápase boduje
Pokud je to Konstruktivní a současné tak se myslím bavit budou

To že se něco událo když tu nebyli tak je jasné že ne
Ale Třeba Minář nevyloučil nic a ani to že pokud bude třeba ještě někoho dovede
Koho?? nevím ale bavili jsme se o Hrotu útoku
A Ševčík z Opavy je tam jen do zimy

01.09.2014 12:25

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Přesně jak jsem psal.Opět forma experimentu v posilování.Minář je zodpovědný za sestavení kádru před sezonou.To znamená,že kádr rozhodně neměl být sestaven tak,aby hrál 13.příčku 2ligové tabulky. K prověření síly kádru slouží přípravné zápasy a ne až mistráky.Krom toho tento kádr jak se předvedl měl v lize problémy a sestoupil.Nebyla tedy příčina,aby povětšinou tito hráči byli stabilizovaní.Minimálně 6 hráčů současného káru mělo být obměněno hráči zvenku.Ztráta na přičku 2.ligy vůbec neměla nastat,to je podpis Kalvody s Minářem dohromady. A možná ještě solventnosti Lébra(nemám podložené).

01.09.2014 12:41

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Ať jsou Kalvoda s Minářem erudovaní jak chtějí,ale připravili Lébrovi krušné chvilky. Zejména se stabilizací hráčů podílejících se na sestupu, ať už aktivně nebo pasivně(ti co nehráli,trvale laborující),se stabilizací odměn jako v lize,naprostý nelogický postup vedoucí k pasivitě celého kádru až na pár světlých vyjímek.Myslím si,že tyto argumenty by nikdo z nich ex post neuznal,což se jim ani nedivím. Jsou totiž neodiskutovatelné.

01.09.2014 12:45

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

A byl jsi někdy na těch přípravách??
nechci je bránit to nemám ve zvyku když vím jaký je stav,ale Já byl na všech zápasech mimo toho Rakouska,byl jsem i ve Slavičíně a co se týká přípravy,hra naších borců byla diametrálně jiná než je tedˇ
byla to příprava kde se dá zjistit mnohé,ale tam naši,ne všichni ,ale jezdili po zadku a co se týká přístupu bylo o level lepší.Nejsem zase tak moc přesvědčen že by to bylo jen na Kalvodovy a Minářovy?? I když je to jejich odpovědnost ,tak mám zato že hráči jsou na hřišti a tam oni ukazují jak na tom sou
To že neplní co mají a že vice či méně jsou alibisti

01.09.2014 12:50

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Pokud si pamatuješ už dávno jsem upozorňoval nato že asi udržení kádru nebylo Šťastné ale s tím nic nenaděláme
Spíše se zaměřuji na nynější stav
Pokud vezmu Opavu a Znojmo tak v Opavě byly lepší,to že to nevedlo k bodům je věc jiná
a i na setkání jsem upozorňoval že by to měli někteří vzít na sebe a rozhodnout to tam chybí

01.09.2014 12:58

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Radku,ale pochop,že v přípravě jsi zase viděl skoro stejné hráče jako v lize.ten kádr je stále stejný,jeho hra je zhruba stejná jako v lize tj.defenzivně mizerná( do oněch 3 kol)a ofenzívně nezábavná a maloproduktivní(zatím stále).Kalvoda je znal do hloubky jako trenér Znojma ze soutěže,Minář je dokonce vedl 2 zápasy v lize.Pokud tedy uvažovali,že ušetří Lébrovi peníze,že tito hráči na 2.ligu budou stačit,tak uvažovali špatně.Na 2.ligu jsou tito hráči drazí,na 1.ligu zase málo výkonní a daleko za špičkou.Tudíž takto stabilizovat A tým s výhledem perspektivy postupu zpět je úvahová chyba.Ikdyby postoupili,což by byl Sigma zázrak,tak by se stejně museli z 80 % vyměnit,pokud jde Lébrovi o poháry.Nebo si snad myslíš,že by na mezinárodním poli tito hráči něco uhráli? Vlastně i to je špatná úvaha,poněvadž do EL by se ani z ligy nedostali.A hrát o záchranu jako Hradec nebo Budějky? Na to jsme snad nestavěli 12 tis.stadion.

01.09.2014 13:15

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

A přejděme od kritiky připravenosti kádru na sezonu k ekonomickým srovnáním.Nic jiného bych si nepřál,jen kdyby Sigma uvedla výši svých odměn s promítnutím na sezonu v celkové částce a takové Znojmo a Opava případně Třinec se Žižkovem.Tam bychom asi viděli,proč nemáme na posily.A to je ještě nepřesně stanoveno.Sigma by se měla ekonomikou odměn hráčů srovnávat s přibližnými celky sousedícími v tabulce.To by asi byl již značný extrém. Zajímalo by mne jak se s takovými čísly srovnává sportovní ředitel Minář. A vůbec,jak je možné,že Sigma hraje tak drahý fotbal a přitom tak nezáživný a dokonce tak dlouhodobě.Prostě já ani na žádné setkání jít nemohu,poněvadž mi to hlava prostě nebere.Proto si tady ty své "bláboly" nebo chcete-li spamy napíši a je to z mé strany vyřešené.

01.09.2014 13:17

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

A jak by jsi to chtěl udělat????
??
Máš vcelku pravdu ,ale chodíš na zápasy?? a fandíš ?? sice je to mizerná hra ,ale i to je podpora a víru v SIGMU Olomouc
Já neříkám že je to jiný kádr a také je nehájím jen tím že zde budud polemizovat co se mělo,nebo mohlo udělat nic nezměním a když bych se zde schovával tak by to blo úplně bezpředmětné

01.09.2014 13:28

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Nechodím rád na špatné filmy,nekupuji si rád nekvalitní obuv.Kdo to dělá rád s tím nepolemizuji je to jeho názor a jeho peníze.Krom toho právě proto,že to již trvá dost dlouho,tak si myslím,že povzbuzování tomu moc nepomůže. Skoro to vypadá jako ironie,povzbuzovat hráče,který nechce běhat. A když začne trochu běhat,tak je to jen dočasně,než Lébr pošle na výplaty.Mimochodem běhat a umět jsou rozdílné pojmy a výsledek.Běhali v Opavě,ale branku nevstřelil a výsledek je 1 bod.Nic nedohnali,ztrátu nesnížili.Takovým tempem by museli všichni před nimi přestat hrát.Co se týče fandění,já fandím,ale nechodím na zápas.

01.09.2014 13:39

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Jo jo to je právě ono ty jsi to zabalil a tím to přístupem spíše dáváš najevo že sigma je aut a ne zázrak
Já ti tvé názory neberu také mám své a to že je stav jaký je je jen vina jiných a ne nás
Jak jsem již dříve psal ,nejsem přesvědčen ,že ne bylo Šťastné řešení udržení stávajícího drahého kádru,aleje to tak a doufám.
Také nechodím na špatné filmy a nekupuji špatné boty,ale jsem již dlouho Olomoučák a tak fandím a je to pro mě důležité
a to že sestoupily?? kritizoval jsem a budu, budu chodit i na zápasy i na jakákoliv setkání,nechci se zde usadit bez infa jak to je
A pokud by to zůstalo tak že nepostoupíme,že bude změněn kádr a začne se od znova,budu srdcem Sigmák
Tak jako hráči by to srdce měli mít ,tak to samé by mělo platit pro fanouška,jinak by bylo zbytečné polemizovat ovšem a všude

01.09.2014 13:42

prospal

Re: Úroveň špičky 1.ligy

radek: čekat, že nás spasí choras nebo ševa je bláhovost, nic proti nim, znám je od žáčků, to bych spíš čekal třeba od rolince, ale taky mu to nějak nejde. prostě tihle mladí kluci můžou růst když všecko šlape. v téhle situaci je to naprostá fantazmagorie. bez druhýho pořádnýho útočníka a zkušenýho vyzrálýho hráče do středu zálohy to nepůjde. pak můžou nastoupit loňští dorosti. pro ševčíka naprosto supr, že se chytl v opavě, tady by nehrál. jako svozka

01.09.2014 13:52

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Radek
již dávno jsem psal,že si tě jako aktivního fanouška vážím.Taky jsem dříve orazil každý zápas,míval jsem i permici,ale nyní jsem již méně aktivní,ale fandím to zas ano!
prospal
souhlasím, vyjadřuje to i můj názor na věc.

01.09.2014 13:53

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Jo plně s tebou souhlasím,Ševčík super ,je mi jasné že by se tu mladí nemuseli rozvíjet a od starých učit,také si myslím že je třeba eliminovat ty co jsou v tom nejvíce zainteresovaní a zkusit podporu mladých,jak Kalvoda na setkání řekl není to tak jednoduché začleňovat mladé a točit je,tomu rozumím,ale je potřeba nějaké změny zkusit.
Zde by asi Ševča nehrál nebo by nevyčníval,k tomu je potřeba podpora všech což zde zatím nehrozí
Jenže jak z tohoto kruhu?? Který je zde již dlouho????
Je jasné že to co je tu ,tak tu bude minimálně do zimy.A nejsem přesvědčen že by se to výrazně změnilo

01.09.2014 14:13

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Radku jen s ohledem na tvoji mírnou kritiku nechození na zápasy podotýkám,že v lize jsem nevynechal jediný zápas Sigmy u obrazovky.Myslím si,že co se týče sledování hráčů a stylu hry jsem měl dost hluboké poznatky.Pouze 2.liga není snímána a existují jen on-line přenosy,ale i tam se dá hodně vydedukovat. Vždy jsem odmítal,že mírou fanouškovství je přítomnost na stadionu.To by pak všechny plešky musely být vynikající fanoušci.

01.09.2014 14:51

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

JÁ tí tvé názory neberu
jen si myslím že z onlainů a co se kde napíše se nedá plně hodnotit, alesponˇ já to neumím
ale třeba je to jinak
A rozbory jsou třeba ,ikdyž jen zde
Ale neříkám že choreo nebo jiná podpora fandění něco změní,od toho jsou jiní

01.09.2014 14:59

Radek

Re: Úroveň špičky 1.ligy

PAŽOUTE-A sám dobře víš že kritizuji to co za kritiku stojí
A mám svůj pohled na dění v sigmě
Nikomu jeho názor neberu ,každý jsme zde abychom se vyjádřily a ani nejsem přesvědčen na 100% že to hráči udolají a postoupí,ale ještě je dost kol a i ti co jsou dnes na horních příčkách mohou být dole a o body se budou obírat těžko.

01.09.2014 15:36

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Neměli sestupovat,již v tom mě nas.ali,poněvadž isport zavedl přenosy darex ze všech utkání.Takže jsem se mohl dívat na všechny utkání Sigmy a tak mám jen on-line. Včera jak jsem se díval na ten Jablonec se Spartou,tak ti řeknu,že obraz byl parádní,gólovky se opakují,takže je to celé bezvadně udělané pro odborníky.To ty tam mnohdy ani nevidíš,neslyšíš komentáře odborníků co to komentují Karoch aj.Bohužel to skonili jak jen mohli.Mj.porušilki série 30 let v lize a to nám již nikdo nevrátí.

01.09.2014 15:39

Jožka

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Se vším asi souhlas , jen s tou opavou to nesedí, můj názor , bod z venku dobrý, a to když nebudeš brát kádr současné opavy jako tzv. ,,nováčka", viz. ten pospěch, metelka, mrázek a nějací další ligisti, Jsem za to , že to byl bod se soupeřem který jde za postupem , Sigma nyní na ústí pojede již za 3 body jsem o tom přesvědčen!

01.09.2014 15:57

Pažout

Re: Úroveň špičky 1.ligy

Jožka
souhlasím, to ˇustí musíme doma urvat,jinak by mohla ztráta narůst na 9 bodů.Tak bod zvenku je plus do tabulky pravdy,pokud je to výsledek bývalého ligisty je ten úspěch trochu zpochybněn.

Zpět na přehled vzkazů


© 2015 sigmaunited.cz a weboveprezentace.com