Diskuse (Určitě tam nepůjdu!) - Sigma United
Sigma Fans ®

19.09.2019, 3 lidé online

    | registrovat

Diskuse (Určitě tam nepůjdu!)

*

*

*

Pole označená * jsou povinná.

02.06.2014 15:01

Pažout

Určitě tam nepůjdu!

Z prostého důvodu,poněvadž se veškerá vina háže na Lébra a na Psotku a to takovým způsobem,jakoby nic v klubu nefungovalo.Nejvíc jsem se pobavil tím,jak pan Luhový z Prahy to vidí nejlíp a jak kvalitně zkritizoval Psotku.Skutečně důkladně.Nebo i někteří novináři při výčtu přehmatů se doslova předháněli ve výčtu.Vepřek se zasloužil v Jihlavě,Vašíček byl v Sigmě nedoceněný,Petr jaký to není fantastický hráč,no a Ordoš zkušený lídr.Ono totiž asi tak.Ti hráči co v Sigmě hráli kulový s octem tak v jiných klubech museli makat úplně jinak.Kdyby neutekl Doležal,tak u nás seděl lavku Lietava a Vašíček tuplem.Pokud si pamatuji tak Petr byl z formy a za Ordo´šovo zranění snad Lébr nemůže,nebo ano? No a Vepřek? Ten byl z formy úplně a ani v té Jihlavě toho moc neodehrál.Takže Psotka provedl co musel provést naprosto v pořádku.Co vytýkám vedení,že nenabralo 1-2 Balkánce a 1 kvaitního černocha typu Narha z Baníku,podtrhuji kvalitního a dále,že již dávno nebyl vyřazen z obrany Škerle.Dále výkony Zlámala byly v řadě zápasů problematické.Navrátil byl z formy a nebyl sto vstřelit branku,totéž Varadi až na ten závěr.
Podle mého soudu z 80 procent na sestupu mají vinu hráči a to co říká Látal nebo Kováč je hráčský alibismus.
Tudíž sestup je poměrně nutným ozdravným faktorem jak z hediska podcenění posil vedením,tak hlavně hráčsky, tak dokonce i mnohými fanoušky,kteří již nevěděli co s roupy.Neustále napadání vedení klubu nepřinese nic dobrého.Je otázkou,zda to pana Lébra znechutí natolik,že s tím sekne.Dokonce bych si to i přál,poněvadž, ať ti mudrcové ukážou jak se tedy dělá špičkový fotbal na nejvyšší úrovni.Ať přijdou,vyplatí současné vlastníky a předvedou kýžený obrat. Protože se zdá,že kecat umí každý parádně,každý ví,jaké se udělaly chyby,ale nikdo nemá víc jak na pivo a tramvaj.Až budu vidět zástupy místních miliardářů jak se derou na místa Lébra a Gajdy,tak potom řeknu,ano,to je ta spásná vlna náhradníků,ale zatím se nikdo takový nepřihlásil,pouze šejkové ještě za Kubíčka a z toho nějak sešlo.Takže mně je to jasné i bez schůzky a sice že,vedení zůstane,poněvadž náhrada žádná není,ze starých hráčů se to znovu uplete,tentokrát kvůli financím a kam by taky šli a 2.liga tady bude tak dlouho ,dokud se nevrátí sponzoři.To je tak asi vše co může být na schůzce vyjádřeno . Sigma bude pralesní zázrak a to má taky cenu!

02.06.2014 15:10

Miloš Sanetrník (Milda)

Re: Určitě tam nepůjdu!

Jak víš že není žádná náhrada? Když není nabídka nemůže nikdo vědět že je k mání klub který má dnes ještě nejakou cenu, za rok dva už nemusí mít cenu žádnou.
A jak to tak píšeš tak by při shodě určitých náhod mohla spadnout i Sparta, to je směšné.

02.06.2014 15:14

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Mildo,tak Sparta určitě ne,ale na sestup bylo zhruba 5 klubů,to jen k té tvé připomínce,kolik že dobrých manažerů chytlo správný vlak.Kdyby Sigma dala jeden jediný gól,tak tam dnes byl někdo jiný. Rozdíl 1 bodu na sestup je pro mne opravdu neštěstím,ale ne naprosto špatnou prací vedení.

02.06.2014 15:17

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

K té nabídce,uvidíme,jak říkám,byl bych rád,kdyby to Lébr udělal,ať se tady konečně ukáže kolik je zájemců.Krom toho si myslím,že pod takovým tlakem fanoušků se pro něho práce stane řeholí.Já osobně bych s tím sekl.

02.06.2014 15:49

prospal

Re: Určitě tam nepůjdu!

pažoute- skoro to vypadá, že odmítáš uvěřit tomu, že jsme ve druhé lize. to, že to tak dopadlo je tím, že problémy, které se nakupily nikdo neřešil nebo řešil špatně. celý jaro jsme hráli bez útočníka. a to byla vina koho? měl se koupit stoper, místo toho se vytvořila dvojice mladíků svozka-šindy a škerle se vyšoupl na beka. zato taky nikdo nemůže? chyběl levej bek, pravá strana se taky látala- varadi, zahradníček. v záloze pospa s klesající tendencí, prostě prot, že se mu nedivím, že ho to nemohlo při té bídě kolem něj bavit. ano- je legitimní, aby lébr uvažoval o tom , že s tím sekne, ale tne je jen třetinovým vlastníkem, ne 100%- co Gajdovo občanský sdružení Sigma MŽ, co město- nic, mrtvej brouk?

02.06.2014 15:52

Miloš Sanetrník (Milda)

Re: Určitě tam nepůjdu!

Takže zachránit se v posledním kole ligy by podle tebe bylo OK když vedení vyhlásilo boj o poháry? Jak jsem psal jinde : pýcha předchází pád. Bral bych i skromné účinkování v lize ale vedení musí konat a mluvit k fanouškům stejně a fér, nehledě na tu korupční kauzu.

02.06.2014 16:10

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Stoper-kolik můžeš současně lanařit stoperů? Kováč, jak dlouho se lanařil? Mohl vůbec Lébr duplicitně dělat ještě někoho? Prober se,nejsme Sparta.Jaro bez útočníka? Ano,přímá vina Doležala a jeho nepoctivé povahy.Ikdyby byla smlouva od Psotky hlídaná,tak jsme měli nějaké mega navíc,ale hráče,který chtěl se Sigmou vydrbat.Jak lze na takového hráče spoléhat? Takže Psotka zavinil úbytek mega,ale že takový hráč utekl je věc jiná a asi správná.Stejně by nepodal solidní výkon za Sigmu.Takže Doležal přímo zavinil,že jsme pustili Lietavu,Psotka zavinil menší inkaso mega.To tady takto taky nikdo nechce připustit.No a nakonec říkáš bez útočníka jaro? A co Depetris? Toho za útočníka nepovažuješ? Se Slávií se ukázal,potom všeobecně celý kádr zblbl,ne Lébr,ten výplaty zajišťoval spolehlivě.

02.06.2014 16:17

Radek

Re: Určitě tam nepůjdu!

NO PAŽOUT TO POJMENOVAL TAK JAK TO VIDÍ ON
Je tu ale to ale?? Když až tak moc Lébr zato nemůže a ani nikdo jiný ,jakto že je Tradice pošpiněna???
Jak je možné že celé jaro to byla býda hodná 2 ligy?? jako že jsme ztratili možnost bojovat o poháry z Jihlavou,Jak je možné že Pivarníka odvolají za 4 místo a Kotula tam nechají skoro půl jara bez bodů a výsledků?? Jak to že Dopomohli k zbabělému útěku Doležalovy?? a jak to že nebyl viník potrestán?? Jak to že vedení celé nekomunikovalo z veřejností a pořád se schovávalo?? Jak to že Psotka po každém debaklu v zápasech hlásil že jsme hráli dobře,Jato že vedení k tomuto nedalo jasné stanovisko?? jak to že hráči hráli jako na dovolené a realizační tým a klub jako takový nezavedl represivní motivace?? To je v pořádku z vedením?? zato nikdo nemůže????
Myslíš si že pokud nikdo veřejně neví že by to mohl Lébr prodat ač v rozhovoru nedávném avizoval že Sigmu neprodá ani v případě setupu,tak nabídky nepřijdou.
Podle tebe to není tragedie kdy zazdil on a jeho slavné vedení celou tradici fotbalu v Olomouci a tím i B tým který měl na postup do druhé ligy a co mládež a ostatní fotbalové aktivity?? Myslíš si že Lébr dá ze svého peníze na návrat do 1 ligy když sponzoři odcházejí??? mě nevadí že zde hájíš jejich kroky,ale vadí mi že nedokážeš připustit že takto se fotbal nedá dělat že to co bylo učiněno vedlo k tomu tam kde je celá SIGMA TEDˇ
Celou sezonu básníš o černochách a balkáncích a co bylo přivedeno??? Jo jeden ale ten by tu druhou ligu možná zvládl.
myslím si že SIGMA JAKO TAKOVÁ ,ZNAČKA CTI A PRVOLIGOVÉHO FOTBALU UTRPĚLA a více než byla ta korupční afera.
A pokud se veřejně nepojmenuje viník a neučiní se rázné opatření aby se to již nestalo ,tak zde bude jen ostuda a za pár let to bude zase jen OBYČEJNÁ SIGMA A ASI ANI NÉ PRVOLIGOVÁ
Máš záruku že toto Lébr a jeho pohůnci ve vedení dokáží zajistit????
Jistotu nemá nikdo neb se vedení ukázalo v letošním ročníku co je jejich prioritou a 1 liga a poháry to nejsou

02.06.2014 16:17

Petr Řekva Kopečný (pereko)

Re: Určitě tam nepůjdu!

Kouzelne, takze Psotka udelal malou chybku a mega v prdeli a tobe je to jedno? Vis co by se stalo takovemu cloveku v normalni praci? Letel by okamzite a jeste by lital po soudech, protoze by to chtela firma nazpatek. Tady se nestalo nic.

A nekdo musel poslat Petra, Vepreka, Vasicka, Janotku, Sumaka pryc. Nebo si myslis ze to byla nejaka anketa mezi hraci, kdo ma odejit?

02.06.2014 16:27

Radek

Re: Určitě tam nepůjdu!

No Psotka ??? Takto jedná zkušený trenér?? takto jedná někdo kdo má něco za sebou a má i nějaké malé úspěchy???
Kdo sestavuje tým na zápasy?? kdo je motivuje a koncepčně připravuje na soupeře?? Kdo je odpovědná zato že obrNA JE JAKO BY NEBYLA?? kDO JI SLOŽIL?? KDO MOTIVUJE HRÁČE NA ZÁPAS A KDYŽ NEHRAJÍ TAK JAK JIM BYLO URČENO KDO BY MĚL DÁVAT NÁVRH NA REPRESIVNÍ MOTIVACI??

02.06.2014 16:38

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Řekvo,ty děláš jakoby Psotka nebyl za ten průser potrestaný.Byl odvolaný z GSM a o dalších věcech myslíš že bylo nutno nás informovat? Třeba platil pokutu,to je snad interní věcí Lébra a akciovky ne? No a konkrétně neříkej,že všechny odchody těchto hráčů tě tak mrzely.O tom jsem psal a myslím,že byli dost z formy. A možná tam byli i jiné důvody,proč Psotka chtěl,aby šli jinam.Třeba zrovna ty po kterých tak volá Radek.Měl jsem vždy pocit,že v kabině se něco děje,ale pochopitelně žádné důkazy nemám.Hráli všichni mizerně a kádr rozhodně nebyl na sestup i po jejich odchodu.Co jediné uznávám,že nepřišel stoper a hrotový útočník,ačkoliv Depetris přišel a po Slávii to vypadalo báječně.

02.06.2014 16:47

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Já si zase pamatuji,když jsem zde psal o potřebě posílit specielně Balkánci a kvalitními černochy,jak jste mi někteří psali,že takové hráče nepotřebujeme,že je to obtížné z hlediska komunikace a že naše odchovy to v pohodě zvládnou.To byl samý Henry,malý a velký Mozart apodobně.I na tom mém posledním setkání se Psotkou v Gólu jste se usmívali nad těmito řečmi a jasně jste dávali nesouhlas.Až řada klubů tyto hráče zrealizovala a taky nesestoupila.Takový Baník na Narhovi vydělal asi udržení v lize.Crnkič ve Znojmu atd.škoda mluvit.Všude,kde tito hráči v lize působili byla pohoda a hezký fotbal.Cítím se dotčen tím,že moje slova byla bagatelizována.

02.06.2014 16:52

Miloš Sanetrník (Milda)

Re: Určitě tam nepůjdu!

Pažoute máš svůj názor dobře. Fanoušci kteří psali již minulej rok dopis na Sigmu taky. Vedení které dovedlo "německým" modelem sigmu do 2.ligy taktéž.
Zajímalo by mě co na to někdo nestranný a to by mohli být třeba bývalí hráči Sigmy kteří by klidně mohli shodit pouze hráče to neudělali.....

02.06.2014 17:22

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Tak třeba Drulák.Jako hráče jsem ho obdivoval,ale myslím si,že se jaksi nemohl srovnat s tím,že všichni nemohou pracovat v Sigmě.Látal mne překvapil,ten vysloveně se zastal hráčů,Kováč jakbysmet.Machala spíše neutrální. Uličný smutný,do vedení nešťourá,spíše se zamýšlí nad budoucností.Zajisté Uličný nemůže vidět vinu ve vedení,když pod tímto vedením získal největší trofej pro klub.Takže když to tak vezmu,tak nejvíc agresivní je Luhový na Psotku,což znamená,že z Prahy na dálku nejvíc rozumí problematice olomouckého fotbalu.
Moje chytrá žena řekla ještě jeden postřeh,že je to jako z Babišem.Je chytrý,schopný,ale v řadě věcí je přehlasován,dokonce ta stupidita s tím,že mu nerozumí češtinu,ačkoliv Karlovi rozumí asi dobře.Tak nějak vypadá,když se chce pes bíti.Tak i Lébr jako třetinový určitě nemohl kolikrát prosadit vše jako kdyby rozhodoval sám.Je tedy otázka,kde je žába na prameni.

02.06.2014 17:30

Radek

Re: Určitě tam nepůjdu!

No však se Pažoute můžeš zeptat na setkání kdo tahá za nitky v sigmě,Jí myslím že je to tam jedna velká mafie a zbytek moc dotoho ani nevidí co se kde peče pod pokličkou.A že by lébr neměl vliv?? to by nebyl hlavním akcionářem

02.06.2014 17:39

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Radku,já ale nepůjdu,potom to sem napíšeš a já si to přečtu.

02.06.2014 17:47

Daniel

Re: Určitě tam nepůjdu!

Pažoute ty jsi placenej vedním ne? Aby jsi diskutoval na fans strankach Sám to vidiš a uznej že to vedeni je prostě mizerny. A chce to změnu. Trenerská změna byla a hračská taky tak teď se musi vedeni změnit

02.06.2014 17:57

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Danieli,nejsem placený vedením,ačkoliv by se mi nějaký šesták hodil.Kdyby jsi věděl jak jsem chudý oproti Lébrovi,tak by jsi začal plakat a to by jsi dělal po 3 dny a 3 noci.
Ať se vedení změní,já nejsem proti,stejně si myslím,že pod takovým tlakem pracovat to nemůže nikoho bavit. Nicméně jak Lébr,Gajda i Psotka měli i dobré výsledky.

02.06.2014 17:59

prospal

Re: Určitě tam nepůjdu!

pažoute, mě je vcelku jedno, koho sem dovedou jako posilu, ale musí to být skutečná posila do základu a ne výstřelky typu wewerson, golban, karaš, sukup, fall, nakonec ani ten depetris nestačil fyzicky, a jmenovat bychom mohli celej seznam, naopak jsme vyporovodili hubníka, hořavu, rossiho, vepřeka, petra, janotku, doležala, lietavu, petra a další, pospíšila na půl sezóny a náhrada za ně ? NULA!!! výsledek je sestup. a to nikdo neokecá ani ty. toje realita!! takže nejde o to najít hůl na nějakýho čokla, ale podívat se pravdě do očí, změnit přístup a začít tvrdě makat na návratu zpět do ligy. osmigólovej střelec po půlce sezóny- to je prostě ztráta, ta finanční je až druhotná, takovej hráč se nepouští v rozehrané sezóně, natož zadara. furt něco obhajuješ, ale je to neobhajitelný, podělalo se to, jak kdo to moc kritizuje z bývalých hráčů záleží jen na tom, jak moc mají blízko k vedení klubu, ale názor mají vpodtsatě všichni stejnej. jenom podle Pažouta zato můžou hráči- pokud sou podle něj lempli. ale vždyť je všichni v klubu znají minimálně od dorostu. najednou můžou zato, že se spadlo? choras, svozka, zahradníček, houska, šindy, dreksič, javor, falta? tihle kluci, kteří jsou vůbec rádi, že hrajou ligu?? nenech se vysmát. na nich jsme to postavili a oni to ani unýst nemohli!!!! ne, že by nechtěli. šumák, varadi, gólmani, dělali co mohli, ale evidentně v tomhle mixu je to ligová smrt, bohužel....

02.06.2014 18:13

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Václave,ty jsi dobrej kluk,ale neodpustíš si na mne nikdy takový bych řekl malý úskok.To je sice bezvadná rétorická klička,ale to jsi nemusel.Když jsem řekl,že za to mohli hráči,tak jsem určitě nemínil tady ty mladý ucha,kterým se to hodilo na krk.
Myslel jsem tím všecky hráče,kteří z klubu pro špatnpu výkonnost odešli a dále všechny starší hráče,kteří jasně šli pod své možnosti nebo již na ligu neměli.Tak prosím tě vždy na férovku,poněvadž to vypadá potom hrozně blbě,když si to přečte nějaká nestranná osoba.Nakonec ani Kováč,Látal nebo kdokoliv nebyl s kádrem a trenrem v kabině,takže bch zase na ty venkovní postřehy nedal.Potka určitě věděl co dělá,když někoho vyřazoval s kádru a určitě to musel taky zdůvodnit.To jsem ale o tom již obšírně psal a nebudu to znovu opakovat.Prostě neříkám,že Psotka a vedení neměli své chyby,ale hráči ty rozhodující přímo na hřišti. To,že Zlámal pustil co nemusel,to,že Varadi nedal co mohl dát,totéž Navrátil,Pospíšil.Škerle zase neobsadil tak jak měl atd.A když mluvíš o tom Depetrisovi,tak ten zase nedostal od hráčů ty nahrávky co měl dostat,ostatně Lietava to samé,takže u mne je to jasné,řada chyb hráčů na hřišti rozhodla o sestupu.

02.06.2014 18:21

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

A potom ještě Václave taková maličkost,když tak obhajuješ ty hráče.Já to nebyl co na forech píší o nagelovaných frajírcích co chodí do Varny. Já tam nechodím, tudíž nevidím.

02.06.2014 18:27

prospal

Re: Určitě tam nepůjdu!

krk nato dám, že se v neděli dovíme, že za to může psotka, a hráči možná taky, třeba jim fakt stačí, že to nějak v té sigmě ušmudlají a pak je koupí sparta plzeň nebo jablonec, já jim do palice nevidím a do heren nechodím. ale to je pořád práce klubu- piplaj je od žáků, od dorostu, přetahují je z baníků a zbrojovek,agenti z nich dělají z nich hvězdy- a tady máš výsledek, do základu jich nasypou pět šest a chtějí výsledky. ti kluci, místo aby fotbalově rostli ztrácí.

02.06.2014 18:28

prospal

Re: Určitě tam nepůjdu!

ale co, ligu nám to nevrátí

02.06.2014 18:29

prospal

Re: Určitě tam nepůjdu!

ty varna, já herna, tak nějak nezávisle na sobě jsme to popsali

02.06.2014 19:12

Radek

Re: Určitě tam nepůjdu!

No každý máme názor na to co se stalo.
Ale je potřeba si připustit to že bez vedení by ani hráči neměli tu možnost zde hrát
Bez vedení by nebyl trenér a bez vedení by nebyla 1 a ani 2 liga
vedení se skládá z mnoha lidí a ti plní příkazy a podněty tech vyšších a ti také nesou vinu ,když ti pod nimi neplní co mají a pokud si někdo myslí že zato mohou hráči?? ano částečně,nebyla touha nebylo srdce,a když se toto vidělo že to nen měli zodpovědní zakročit ,je jedno jak ale měli,jenže to se zde plácalo a doufalo se že to vyjde a že vše bude zapomenuto
Jenže opak je pravdou a to že někdo dal řídící podnět,druhý neplnil ,tak se to mělo hned jak se to zjistilo řešit .keci nemají cenu a koule chybí neustále všem ve vedení,To že se posléze zhodnotí sezona a označí se viník ,neznamená že je to pravda,vždy se najde někdo kdo to odnese a odpovědní zůstanou zase čistí a nepošramocení.
Změna té bandy byla jediným přínosem pro fotbal v KRAJI OLOMOUCKÉM

02.06.2014 19:40

rich

Re: Určitě tam nepůjdu!

Když někdo napíše že za to nemůže vedení tak se musím smát. Pažoute ty jsi spadl z měsíce nebo co. Ano hráči jsou možná podle tebe z formy no spíš bych řekl že hlavy těch mladejch hráčů kteří měli tvořit hru prostě neunesly tlak na ně vložený protože vše bylo na Navrátilovi (24) Pospíšil (22) Houska (20). Ano Škerle 31 nejzkušenější ale jaksi hrál pouze v Sigmě. Ordoš byl druhej nesjtarší 31. Vidlička nepočítám ten se musel napřed sžít s novým prostředím. To je ale prpoblém vedení protože s tak mladým kádrem se liga prostě hrát nedá kfdyž tam není nikdo kdo by ty mladý udržel trochu na uzdě !!!

02.06.2014 19:48

honzas23

Re: Určitě tam nepůjdu!

Mno je pravda, že jsem taky lehce v šoku, kolik těch fotbalových odborníků to svádí JENOM na vedení. Sakra hráli jsme o sestup v Brně, na Slovácku, s Baníkem a pokaždý se soupeřem který na tom nebyl fotbalově líp, ale prostě hráči dali tomu víc. Souhlasím s prospalem ohledně pospíšila- byl na to hodně často sám, nemohlo ho to vůbec bavit. Jenom to mohl někdy prostě brát více na sebe, ne do kombinace s ostatníma kterým se nedařilo. Lébr- je tady kolem něj dlouhá diskuze a přiznávám že se mně to nechce číst, ale když to zjednoduším- když se toho vzdá, kým ho nahradíme. Se podívejte na Liberec- postoupili do poháru, ale jsou bez peněz a majitel se už vyjádřil, že klub prodá prvnímu solventnímu zájemci. Psotka- tady se Pažoute moc neshodneme. Jeho trenérský schopnosti v České televizi kritizoval Uličný, Sigma měla nejhorší obranu v lize- dostávali jsme góly z postupnýho útoku, z brejku, ze standartek- to nemůže být náhoda. Prostě hráči vůbec nevěděli co hrát, kam si stoupnout, nechápu jak probíhaly tréninky. Takový věci se pod Brucknerem dřeli, hráče to moc nebavilo ale výsledky byly vidět na hřišti. Prostě totálně ztratil svůj kredit, vždyť veřejný mínění je dost proti němu, tak špatně na tom nebyl ani Hřebík když jsme Spartu porazili a vyhráli pohár.

02.06.2014 19:58

gogo

Re: Určitě tam nepůjdu!

Klasickej Pažout - populista až na půdu.

"Takový Baník na Narhovi vydělal asi udržení v lize.Crnkič ve Znojmu atd.škoda mluvit." No ale Znojmo přece spadlo a bylo až za námi. Takže z toho bys měl vyvodit, že ten Crnkič stál za hovno, ne? A ten Narh je dobrý proč? Že teď dal v posledním kole, když už byl Baník zachráněný, své první dva góly? Nikdo přece není proti černochům, balkáncům, křovákům či marťanům - jen holt musí umět fotbal líp, než naši kluci. A aby takoví přišli, musí je především někdo umět vybrat. To bohužel v Olomouci nikdo neumí, nebo se nechce aby to uměl, protože pak by nehrálo to "bílé maso" z juniorek, které je potřeba náležitě zpeněžit. Sundej si růžové brýle - vedení jde jen o výnosný obchod s mladými hráči, o kšefty s pozemky a malé domů z investičních akcí. Víš jak se musejí doma tlemit, že se najdou troubové jako ty, kteří je dokonce ještě i po sešupu do 2. ligy obhajují?

02.06.2014 20:58

Pažout

Re: Určitě tam nepůjdu!

Gogo
Ty to zjednodušuješ jak sv.ňa.Narh,vždyť to není jen o jeho posledních gólech,ale asi hrál dobře i bez gólů a spolupodílel se na úspěchu.Není tak důležité kdo vstřelí góly,ale jestli mužstvo udělá rozhodující body.No a o úrovni Balkánců a černochů v naší lize ve srovnání s odchovy se nebudeme vůbec bavit.Co Balkánec to výborně vybavený hráč,co černoch to nesmírně poctivý hráč.Souhlasím s tebou,že Olomouc prokázala na našem černochovi,že má špatný skauting,nejen že nedokázali přivést Balkánce,ale ten černoch nebyl dobrý,to všichni víme.No a že bych byl trouba co obhajuje tlemící se vlastníky klubu?Tak to se mi nezdá,poněvadž jsem se snažil vše hodnotit objektivně.Prostě nevidím jednoznačně vinu na Lébrovi,Gajdovi a Psotkovi,vidím tady velký podíl viny ze strany hráčů.Ba naopak populismus jak mi ho přisuzuješ je spíš mnou vnímán ze strany kolektivního emočně laděného názoru většiny fanoušků,kteří tvrdí,že za vše může jen vedení a Psotka.To je slepý populismus vedoucí ke kamenování.S tím tvrzením,že nevidím,že chtějí na všem vydělat je to také jakési z tvé strany divné.Výchova a prodej hráčů je byznys,oni jsou podnikatelé v této branži a rozhodně nechtějí prodělat.To je ovšem správné v tom nevidím chybu.Chyba je ta,že vedle odchovů měl být posílen nákup zahraničních hráčů,hotových hráčů vedle kterých by ti mladí rostli

02.06.2014 23:33

Stív

Re: Určitě tam nepůjdu!

Pažoute, píšeš, že z 80 procent můžou za sestup hráči, vedení tím pádem z 20 procent a Látala s Kováčem označuješ za alibisty. Můj pohled je jiný. Jakákoliv firma pokud chce prosperovat, musí mít kvalitní vedení. V tomto případě si myslím, že paralela klub - firma je na místě. Tzn. vedení firmy zaměstná kvalitní manažery, společně s personálním úsekem firmy vyberou kvalitní vedoucí, stanoví plán rozvoje firmy a najmou kvalitní zaměstnance a tyto zaměstnance školí, trénují, motivují atd. To jsou předpoklady, aby firma vydělávala. Pokud je zaměstnanec lempl, sám se nevyhodí, od toho je tu vedení, které mu nejprve pozastaví prémie, pokud to nepomůže rozváže s ním pracovní poměr a na základě výběru najme jiného pracovníka, vhodnějšího. Pro fotbalový klub platí to samé. Šéf klubu, potažmo vlastníci, najmou sportovního ředitele, následně společně trenéra a ten ukáže na hráče, které potřebuje ke splnění cíle, které mu stanovil majitel a je na trenérovi, aby si to odůvodnil. Dobrý šéf ví, že do firmy se musí investovat, aby z ní měl profit a nějaké hráče koupí. Pokud hráč nehraje podle představ trenéra, sedí na lavičce, hraje za béčko a následně s ním není obnovena smlouva. Pokud trenér není schopen hráče připravit na sezónu, zápas, dobrý sportovní ředitel, či jiný nadřízený propustí trenéra. Pokud kiks se špatným výběrem trenéra sportovní ředitel opakuje několikrát, je propuštěn taktéž. Tzn. zde je odpovědnost vedení, které nebylo schopno motivovat hráče, kladně či záporně, aby jezdili po zadku, případně koupilo nějakého balkánce, vyhodilo trenéra, protože hráčům nevysvětlil co mají hrát, jak to mají hrát a sportovního manažera, který tohoto trenéra třeba do klubu přivedl. Žádná firma si nemůže dovolit stavět pouze na čerstvě vystudovaných, vyučených a opomíjet praxi. Kdyby pantáta Lébr řídil své firmy jako řídil Sigmu, tzn. samospádem, asi by nebyl tam, kde je a brzo by zkrachoval. Zde je ta generální odpovědnost vedení, těch 100 procent, protože nebylo schopno reagovat na nic. Koupit slušné hráče, přivést balkánce (mimochodem proč to jde v Teplicích a jiných klubech, asi mizerní skauti), propusti trenéra, sportovního ředitele, namachrovaný frajírky vrátit zpátky na zem.

03.06.2014 14:17

prospal

Re: Určitě tam nepůjdu!

stív: souhlas

Zpět na přehled vzkazů


© 2015 sigmaunited.cz a weboveprezentace.com