Diskuse (O co vlastně jde ...?) - Sigma United
Sigma Fans ®

19.09.2019, 3 lidé online

    | registrovat

Diskuse (O co vlastně jde ...?)

*

*

*

Pole označená * jsou povinná.

06.12.2012 12:58

Sig - mág

O co vlastně jde ...?

Jsem letitý fanoušek znalý poměrů Sigmy Olomouc, zažil jsem slávu Sigmy i období neúspěchu. Vždy jsem se na Sigmu díval z pohledu fanouška na její výsledky a ne z pohledu toho, kdo ,proč a jak vede klub. Nechápu proč se tady diskutuje o vedení. Již z morálního hlediska exekuce.cz na dresech našeho klubu vyvolává nejen u mě, ale i spousty mých známých spíše nechuť jít a fandit fotbalu, když každý druhý by tuto instituci "pana Runtáka" raději nikdy neviděl a měli by se pohybovat spíše někde jinde než ve sportu.
I když víme, že sport peníze potřebuje. Lidé ve vedení se podle výsledků o klub starají tak, že hráči mohou těchto výsledků dosahovat. Vměšování se nás, kteří o interních věcech nevíme vlastně nic mi připadá jako utopie. Fanoušek je od slova fandit a ředitel od slova řídit, tak proč mám tedy pocit, že má náš klub najednou více ředitelů než fanoušků. Nebo jste se stali obětmi intrik "někoho" ...... Pojme Sigmě fandit a ne ji propírat. Vždyť se podívejte jak jsou a tom ostatní kluby. My máme skvělou podporu Města Olomouce atd. a budu rád, když budeme všichni fandit fotbalu, tedy Sigmě a ne nějakým pseudofunkcionářům, kteří chtějí našemu klubu spíše škodit!

06.12.2012 13:11

Miloš Sanetrník (milda)

Re: O co vlastně jde ...?

přečti si po sobě první 3 věty a potom zbytek odstavce. Trochu si protiřečíš. Nic ve zlém já to má podobně ale ta sigma se jaksi propírá sama, nás k tomu nepotřebuje ale nějak to nejde nechat jen tak bez povšimnutí když se tady háže špína na hráče kteří jsou VĚTŠINOU odejíti ve zlém.

06.12.2012 14:37

Petr Řekva Kopečný (pereko)

Re: O co vlastně jde ...?

Fanoušek je od slova fandit, s tím souhlasím. Ale není od slova ovce. Pokud se fanouškovi něco nelíbí, tak má dle mého plné právo nesouhlas vyjádřit, a to jak formou prohlášení, tak třeba i petice. V západní evropě je bežné, že fanoušci "kecají" do chodu klubu, nebo jsou v dozorčích radách. Jestli se nepletu, tak třeba volba pezidenta Barcelony je v rukou fanousku, tak proc nechtit trosku zapadu u nas?

06.12.2012 16:10

prospal

Re: O co vlastně jde ...?

jsem taktéž letitý fanoušek ajsem každých 14 dní téměř třicet let co je sigma nepřetržitě v lize. bez titulu. stadion, mládež- to vše je ok, ale pořád končíme někde pod vrcholem. pokud můžu mluvit za nás pár ve vedení SU, co jsme sepsali to páteční vyjádření- tam je vše- co víme, víme zprostředkovaně a proto jsme žádali razatní vstup dalšího akcionáře- města do dění v klubu, a o to šlo. vše se pokazilo tou tzv. korupční aférou. a tu rozhodně nezpůsobili fanušci- polarizovalo to vedení, v důsledku to vedlo k odstoupení jednoho z dua dlouholetých tahounů klubu- a problémy tím neskončily- a fanoušci mají jen přihlížet? naopak si myslím, že na klub většina z nás nezanevřela, nepřestali jezdit na zápasy ven a permanentky si dál kupujeme. a peníze exekuce najednou někomu smrdí? co taková slavia, plzeň apod. vadilo by mi, kdyby se začal přejmenovávat stadion- a ty pokusy tady neustále jsou, sponzory si fanoušek nevybírá- a to ani na západ od nás, vím jak je těžké shánět peníze na provoz.a víme my , kdo jen ten intrikán a kdo ne? proto větší kontrola nezaškodí- to je známá věc, nevím proč se toho všichni tak bojí

06.12.2012 16:11

prospal

Re: O co vlastně jde ...?

tu první větu jsem opravoval a vznikl z toho paskvil- měl jsem na mysli, že každých 14 dní chodím na sigmu

06.12.2012 17:17

3 - 7

Re: O co vlastně jde ...?

Samozřejmě že to má smysl. Taky navštěvuji Sigmu přes 25 let, ale tady snad nejsme na počítadle roků? Jde o to, že fanoušek chodí, fandí, ale musí to dávat smysl, musí to mít směr. Nyní dva poháry, ALE - malé poháry. Jsme rádi, že je máme, ale pokud nebudeme mít aspoň jediný titul, tak jsme zaprděný malý provinční klub bez ambicí. A to je škoda. Proto je dobře, aby fans vyvíjeli nějaký ten tlak zespodu, aby se nakoupila kvalita, neprodávalo se atd.... Samo, že jsme klub, který z výchovy a následného prodeje žije, ale takto zůstaneme jen farmou pro velký kluby

07.12.2012 12:04

Sig - mág

Re: O co vlastně jde ...?

Nevím co ve svém osobním nebo profesním životě děláš, ale pro mě je fotbalista profesionál, který má při podpisu prof. smlouvy nasmlouvané nějaké podmínky, za kterých bude v klubu působit. A je jen o něm, jak na sobě pracuje a pokud odchází do zahraničí jako hvězda, všichni ho plácají po zádech. A když neobstojí v široké konkurenci, tak odchází zhrzený a z Tvého pohledu ve zlém. To stejné se přece děje v každé jiné profesi. A jak chceš tedy hodnotit odchod ve zlém nebo v dobrém, když v tomhle vztahu jde vždy jen o peníze vs. odvedená práce. Re: Milda

07.12.2012 12:21

Sig - mág

Re: O co vlastně jde ...?

Re: 3 -7: Dobrá farma taky stojí taky veliké peníze a jestli chtějí fans do představenstva a rozhodovat, dobře ale měli by také vědět, kde vzít peníze na nákupy hráčů. To máš to samé, jako když soused bude mít vedle tvého skromného domku velikou vilu a žena Ti bude vykládat jak máš pracovat, abys měl tu vilu taky. .........? A to neber ve zlém, ale jen kritizovat je snadné. Já jsem jen fanoušek a fanouškem chci zůstat, vítěství mi dělá radost a prohra mě mrzí.

07.12.2012 12:36

Sig - mág

Re: O co vlastně jde ...?

Reetr Řekva Kopečný. Barcelona a Olomouc , promiň ale tohle srovnání je trochu mimo mísu. V Barceloně se volí prezident z kandidátů, kteří se dlouhodobě profilují z práce pro klub. A když čtu názory na tuto diskusi, tak mám pocit, že nás klub chtějí někteří fans spíše destabilizovat než mu pomoct. A podle Tebe tady chodí na Barcelonu 80 tisíc ovcí. Držme se raději reality a srovnávejme třeba Brno , Ostravu a Olomouc jinak je tato diskuze zbytečná. Tak nebuďme ovce a inspirujme se Olomouckou ZOO a složme se na Messiho!!!

07.12.2012 13:15

milda

Re: O co vlastně jde ...?

sig-mág: "A když neobstojí v široké konkurenci, tak odchází zhrzený a z Tvého pohledu ve zlém." -To se nějak týká Kučery? To jsem teda nepochopil.
Kučera byl nucen vedením podepsat smlouvu na níž se vyvazuje ze závazků sigmy zaplacením částky 50000euro.

07.12.2012 13:21

milda

Re: O co vlastně jde ...?

no ale pokud máš na mysli Rossiho, což jsem neměl, tak do toho nevidím.
Nebyl jsem bohužel na jeho rozlučce, nechám si o tom povědět někým kdo o tom ví víc. Ale odcházet se mu asi moc nechtělo.

07.12.2012 13:21

3 - 7

Re: O co vlastně jde ...?

sigmág - ano, právě proto bysme měli chtít, aby klub vedli lidé, kteří umí "tu vilu" zařídit, postavit, koupit. A ne jen bydlet ve skromném příbytku Není to jednoduchý, líp seo tom píše něž dělá

07.12.2012 14:07

prospal

Re: O co vlastně jde ...?

sig-mág 12:04, co tím chtěl básník říct? hráč má jako profesionál za svoji činnost v klubu odměnu- tu sjednává po dohodě obou stran, u hráče je riziko růstu nebo poklesu formy, zranění, u klubu např. změna koncepce s jiným trenérem, případně nedostatek finančních prostředků během nějakého cyklu, což potom klub schovává za to, že třeba tvrdí, že hráč neplní co má- to je velmi obyvklé. např. vyčítat někomu,že má vysoký plat a neodpovídající výkonnost - to vyplývá právě z rizik při podpisu(Heinz)nebo v určitém věku chce delší smlouvu a my mu ji nedáme, protože je furt zraněnej(ale to je fikce, protože půl sezóny vynechali i daleko mladší hráči) s tím, že za nám to ukope někdo mladší za půlku peněz- to je taky riziko, ale zřejmě menší- ale do toho my nevidíme, jen bychom otom něco rádi věděli- a proč ne?

08.12.2012 10:34

Tomáš Ostřanský (fantozzi)

Re: O co vlastně jde ...?

Ja bych jen dodal, ze vymluva na zraneni u rossiho je licha, z hlavy tusim, ze nejmin odehral 22 zapasu za sezonu, coz neni nic extremniho. To uz by tady Kuba Petr nemohl byt. A vek? To uz je uplne mimo misu, jen z posledni doby - Kucis to tady na dobre urovni dal do sestatricti a jeste byl pul roku mimo se zlomenou capou. Forma? Tn kluk hral na levym i pravym beku, na stoperu, ve stredu zalohy... Koho takovyho mame, nebo jsme schopni koupitt? Kdyz k tomu pripoctu jeho chovani a vystupovani, tak tvrdim, ze nikoho

09.12.2012 10:04

Pavel Šaradín (Zeměměřič K.)

Re: O co vlastně jde ...?

Ještě k tomu prvnímu příspěvku. Dobré jméno Sigmy padlo bohužel při aféře Kapr a teď po odchodu RR a všech těch událostech, kdy muselo zasáhnout město. A to nebylo dílem fanoušků, že.

Zpět na přehled vzkazů


© 2015 sigmaunited.cz a weboveprezentace.com